Print & Scan intelligent en efficiënt met onze slimme print- scan oplossingen

Met de Printers & Multifunctionals (of MFP’s) van Konica Minolta bent u in staat om documenten procedures betrouwbaar af te handelen en kosten te minimaliseren. Printen was nog nooit zo moeiteloos met onze slimme oplossingen. Lees hier hoe de kantoorprinters de perfecte oplossing voor uw onderneming kunnen zijn.

Heeft u specifieke wensen? Wij adviseren u graag welke printer uit ons assortiment het best bij u aansluit.

Vastleggen, verwerken en afleveren van documenten met Document Navigator

De Document Navigator van Konica Minolta maakt het niet alleen mogelijk om documenten op een intelligente manier vast te leggen. Ook het verwerken en bezorgen van papieren documenten wordt extra eenvoudig. Hier zorgen de naadloze elektronische workflows voor.

Document Navigator handelt de dagelijkse procedures rond documenten betrouwbaar en moeiteloos af. Met één druk op de knop leest de applicatie automatisch de benodigde informatie, zoals het factuurnummer, facturerende partij of de datum. De inhoud van het document wordt op basis daarvan verder verwerkt.

Hieronder vind u een inhoudelijk overzicht van de functies van de Document Navigator: 

Vastleggen

  • Embedded: Display-integratie op basis van bEST OpenAPI.
  • Documenten snel en betrouwbaar indexeren met meerdere sleutelwoorden/metadata-opties.

Verwerken

  • OCR-tekstherkenning om tekst uit digitale of gescande documenten doorzoekbaar te maken.
  • Automatische conversie naar een groot aantal indelingen, waaronder Word; Excel; PDF; sPDF; JPEG; TIFF; XML en PDF/A.
  • Barcodeherkenning voor het automatisch verwerken van documenten.
  • Zone-herkenning, bijvoorbeeld voor het herkennen van verplichte velden van verschillende leveranciers.

Distribueren

  • Digitale documenten eenvoudig rechtstreeks vanuit de bizhub doorsturen naar elk gewenst intern of extern e-mailadres.
  • Scans naar elke gewenste netwerklocatie sturen.
  • Gescande documenten rechtstreeks naar een FTP-server uploaden.
  • Verbinding met ERP/DMS/CRM-omgevingen: Microsoft SharePoint, DocuWare, Windream, AFAS, Exact etcetera.

De voordelen van Document Navigator

  • Centraal beheer van alle inhoud op basis van persoonlijk aangepaste regels.
  • Verbetering van de documentkwaliteit en informatiebeveiliging.
  • Verhoogde efficiency bij digitale workflows, snelle toegang tot informatie en flexibele onderzoeksopties.
  • Kostenbesparing dankzij papierloze workflows en archieven.


Effectieve kostenbeheersing door middel van print optimalisatie met Dispatcher Paragon


Of het nu gaat om bedrijven, openbare instellingen of onderwijsinstellingen; alle organisaties streven er naar om hun transparantie te optimaliseren en kosten te beheersen. Om dit te verwezenlijken is het van essentieel belang om een nauwkeurig overzicht te hebben van alle drukprocessen. Hiermee kunnen de bijbehorende kosten worden gefactureerd aan respectievelijke teams, afdelingen en andere gebruikers. Konica Minolta's Paragon Dispatcher is hiervoor de perfecte toepassing.

Hieronder vind u een inhoudelijk overzicht van de functies van de Dispatcher Paragon:

Gedetailleerde rapporten over resultaten en kosten

  • Webrapporten
  • Bestuursverslagen
  • Rapportresultaten exporteren
  • Automatische rapportage

Toerekening van de kosten

  • Afdrukken van de kosten administratie en het bijhouden van de kosten
  • Flexibele kostentoerekening
  • Individuele prijsberekening
  • Monitoring van externe systemen

Gecentraliseerd gebruikers- en takenbeheer

  • Gecentraliseerd gebruikersbeheer
  • Toegang van de gebruikersrollen
  • Gecentraliseerd authenticatie beheer

Begroting en beheer van de quota

  • Eenvoudige begrotingstoewijzing
  • Regelmatige begrotingsaanpassing
  • Betalingssysteem